47 років на лавочці в парку

“Антоніна жила 47 років на лавочці в парку у центрі Рима. Я відвідувала її протягом 9 місяців, і вона увесь час критикувала мене. Я навіть просила своїх друзів, щоб хтось інший ходив до неї, бо думала, що мене вона просто терпіти не може. Переломний момент відбувся одного вечора, коли їй стало дуже погано.  Вона сказала своїм як завжди різким тоном:  “Я піду в лікарню лише якщо ти поїдеш зі мною і допоможеш мені покупатися”. З того моменту між нами почалася справжня дружба. Тоді Антоніна нарешті сказала мені своє справжнє ім’я – раніше вона називала себе Марією. Вона жила до 83 років, свої останні роки провела у домі престарілих. Брала участь у багатьох ініціативах Спільноти, але також і у хрестинах моєї доньки. Ця історія навчила мене, що дружба здатна творити чудеса”.

Цю історію розказала вчора Лучія, вона опікується бездомними у римській Спільноті Sant’Egidio.

А в суботу я була на пікніку – туди прийшло більше 60 бездомних, і було прекрасно. Вони співали-танцювали, їли морозиво, читали вірші. Скоро має з’явитися мій репортаж з місця події – там буде багато деталей.

Опубліковано у Uncategorized | Теґи: , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

