три найбільші секрети тайм-менеджменту

Якби треба було вибрати фразу, що характеризує епоху, я обрала б “я не маю часу“.

Чим займаються люди, від яких я цю фразу найчастіше чую, – для мене загадка. І вони самі часто цього не можуть пояснити, та і я сама часто не маючи часу, не маю жодних справ. І тому – висновок: за словами “я не маю часу” ховається небажання щось робити.

Наприклад, коли мені було два роки і десять місяців, батьки приїхали з пологового будинку,  тримаючи на руках замотане у покривало щось таке маленьке. Батьки:

– Олечко, подивися, ми тобі братика привезли.

Олечка:

– Я не маю часу, я п’ю чай.

Отже, проблема не в часі, а у відсутності бажання, ентузіазму, любові, натхнення. І часто ж просто відчуваємо себе дуже поважними й серйозними, коли кажемо, що не маємо жодної вільної хвилинки. Як все-таки неоригінально.

Найбільший ворог нашого часу – це не справи. Це – втикання. Коли ходиш по квартирі, не знаючи, чим зайнятися. Лежиш на ліжку, дивишся в стелю. Бродиш безглуздими сторінками в неті, дивишся безглузді відео (недавно я півночі дивилася “Холостяка”, щоб лиш відкласти момент, коли треба було б почати писати рецензію на це шоу). Втикання дуже затягує. Часом хочеться просто полежати 5 хвилин – і це затягується на годину, і це насправді ж не відпочинок.

Тому, виходить, чим більше справ ти маєш, тим більше можеш встигнути.

І третє, не менш важливе, – що встигати. Думаю, є безліч справ, які не біда прогавити. Безліч пропозицій, від яких не жаль відмовлятися, щоб зайнятися чимось важливішим. А часто мінімум творчості вирішують проблему: наприклад, треба в магазин піти купити сукню, і з подругою погуляти хочеться – адже ці два пункти в to-do списку можна дуже навіть добре поєднати…

Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

