деякі ознаки початку старіння

Люди старіють, і все менше й менше цікавляться справами інших. Коли люди старіють, вони все більше цікавляться лише собою. У них з’являється робота, яка обридає наприкінці першого ж місяця, і замість відпочивати від неї з друзями, вони лише пишуть у соцмережах, як стомилися.

Коли люди старіють, їм починає здаватися, що бути вдома – найкраще проведення часу.

Коли люди старіють, їм все складніше боротися зі своїми недоліками, і, як наслідок, їхні стосунки, їхня любов починають обтяжувати їх.

Якщо люди втомлюються від любові, значить, з ними щось не так, щось не те із їхньою любов’ю.

Старіючи, люди ставляться до себе надто поважно, уявляють себе дуже пафосними й серйозними, перестають сприймати гумор і стають дуже нудними. Вони співають і танцюють лише тоді, коли цього вимагає їхня серйозність.

Коли люди старіють, вони припиняють мріяти. Багато думають про гроші й зовсім не цікавляться світом навколо. У них завжди більше причин не зробити чогось, аніж зробити. Вони все рідше їздять кудись, бо часом їм здається, що, якщо їх не буде у місті кілька днів, місто розвалиться і самозруйнується.

Старіючи, люди починають боятися інших людей, спілкування, нових знайомтв. Часом їм здається, що, якщо в них хороший настрій, отже, щось не так. А сказати, що в тебе все добре – і тебе неодмінно у чомусь запідозрять. Старіючи, люди насолоджуються своєю печаллю, вони бачать щось романтичне у своїй одинокості і занудності.

І часом навіть не здогадуються, що у свої 20 років вони вже дуже-дуже старі.

 

Опубліковано у Uncategorized | Теґи: , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

4 Responses to деякі ознаки початку старіння

  1. Якщо це дійсно не надумані ознаки, то я був невимовно старезним ще в 12 років, з чого я роблю висновок, що цей пост має на меті лише ображати і принижувати, чим повністю відповідає основним завданням гуманізму 😉 олЕ!!!

    От я дійсно втомлююся на роботі і коли вихідних немає понад місяць, я готовий поміняти хоч всіх своїх друзів на день чи два спокійних посиденьок вдома. Людина повинна відпочивати, а хто вважає інакше – хай іде викинеться з вікна негайно! 😀 олЕ!!!

    Ну і щодо мрій… на повному серйозі з років так 10-12 років я не мрію, я ПЛАНУЮ і це найменше в чому я відчуваю свою хибу порівняно з глупими людішками 🙂 олЕ!!!

    А якщо серйозно, то я думаю, що основних ознак старості дві:
    1. Коли здається, що раніше все було краще.
    2. Коли нічого не плануєш більше досягти (окрім смерті).

    • makarolia коментує:

      мріяти і планувати – трохи різне. Наприклад, я кілька років мріяла поїхати в Африку, але, як би не старалася, не могла спланувати, коли це зроблю, через безліч різних факторів. Ще я мрію про Грузію і Стамбул, але так само не уявляю, коли це буде.
      з твоїми двома ознаками – повністю-повністю погоджуюсь

  2. chupakabraprekrasna коментує:

    А я вважаю, що написано суперово ! Молодець, якщо сама до цього додумалась. Я не кажу, що написано правильно. Кажу -гарно. А правильно чи неправильно…? Ми старіємо , як і живемо порізному. Молодець !!!

  3. Пінгбек: Танці і щастя, коли тобі 80 | Радість, радості, ж.р.

Залишити відповідь

