Сьогодні я починаю нове життя

Сьогодні я починаю нове життя. Кажуть, його особливо добре починати з понеділка, але для мене сьогодні важливо інше – що це день після Пасхи. Після Воскресіння.

Я починаю нове життя – з пам’яттю про це Воскресіння – про любов Ісуса, яка перемогла зло, перемогла смерть, і яка наповнює наше серце  радістю. Воскресіння Христа дає сенс нашому життю. 

З цього понеділка я хочу пам’ятати про цю радість і більше ніколи не бути сумною. Дарувати цю радість іншим.

З цього понеділка я хочу більше дбати про своє серце. Так, воно кам’яне, але молитва робить його м’якшим. Дружба з бідними робить його м’якшим. Не секрет, що Ісус ототожнює себе з бідними (“Бо я голодував, і ви дали мені їсти; мав спрагу, і ви мене напоїли; чужинцем був, і ви мене прийняли; нагий, і ви мене одягли; хворий, і ви навідались до мене; у тюрмі був, і ви прийшли до мене – Матея, 25) – Він просить нас служити бідним. І з цього понеділка я хочу більше любити бідних – бездомних, одиноких літніх людей, інвалідів та інших – хочу бути ближчою до них, турботливішою, уважнішою. Хочу думати про них більше, ніж про себе.

З цього понеділка я хочу починати свій день з молитви, з читання Біблії – у нашому споживацькому світі це здається марною тратою часу, що не приносить прибутку, але чи є щось важливіше?

З цього понеділка я хочу більше любити. Любов не має кордонів. Любов безкорислива – вона теж не приность грошей, але це – джерело радості.

Не думати про себе – ось чого я прагну з цього понеділка. Так, я надто егоїстична, моя сконцентрованість на собі здається безмежною – але я хочу з цим боротися. Жити в своєму маленькому світі, де все крутиться лише навколо мого Я, – надто нудно, надто попсово, надто сумно і беззмістовно. Не хочу піддаватися на заклик, адресований Ісусові, коли Він був на хресті: “Спаси себе самого”.

Я хочу жити заради великих ідеалів. Це ідеали Пасхи, воскресіння, любові.

Так, це непросто – непросто змінитися, почати мислити і жити по-новому. Найскладніша боротьба завжди ведеться у серці людини. Але тільки те, що вимагає зусиль, цінне. І, зрештою, чи варто розтрачувати своє життя на те, що надто швидко минає і нічого не варте?  Після цієї Пасхи я точно знаю, що хочу жити заради великих ідеалів.

Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

One Response to Сьогодні я починаю нове життя

  1. . коментує:

    нічого собі
    цінно

Залишити відповідь

