Могилянка

Здається, що лише вчора я страшенно хвилювалася і не вірила, що вступлю у Школу журналістики. Дякую своїм батькам, які захотіли вчити мене на контракті (адже в МШЖ немає бюджетну).

Пам’ятаю, коли поступила, у мене було відчуття, що переді мною – океан можливостей, і було страшно їх прогавити.

IMG_2862

У п’ятницю була Конвокація – ми всі були такі супер-пуперкрасиві, нам вручили дипломи, ми кидалися бонетами і їли торт з викладачами – словом, все як у людей.

IMG_3016

Це були чудові роки: шість років Могилянки, два – Школи журналістики. І якщо хтось раптом думає, чи поступати туди, так, однозначно, поступайте! Ну тобто абсолютно однозначно.

У понеділок і вівторок я знову була в Могилянці – сиділа в підвалі школи журналістики, трохи переробляла свій фільм про Кельвіна. Сашко прийшов обідати у їдальню – уже як працівник офісу (це мене якось особливо схвилювало).

IMG_2993

Сьогодні, після акції біля Міністерства охорони здоров’я, мені знову хотілося їхати у Могилянку – посидіти в Антоновичах чи підвалі, написати матеріал, потім піти у їдальню, взяти рис, салат і, можливо, курку, зустріти когось з друзів – обідати довго, говорити-балакати, бігати до тьоті Майї по каву з молоком.

Все, що попереду, здається таким нечітким, трохи нереальним. Найскладніше мені повірити, що я зможу прокидатися щодня о 7 ранку:))) Я знаю, що все це – наївність, яка пройде з першим днем повноцінної роботи. У мене навіть є план на життя аж до січня – чого хвилюватися? 🙂 І у мене є багато людей, які завжди підтримають – на них я покладаюся значно більше, аніж на себе. Але, тим не менше, є це відчуття – наче переїжджаєш з рідного міста, наче змінюєш квартиру.

І… якщо ви раптом вагаєтесь, обов’язково поступайте в Могилянку!

Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

