Правила життя Папи Франциска

Хорхе Маріо Бергольо, Папа Римський, 76 років.

papa_francesco_05

Боротись з бідністю, матеріальною і духовною, будувати мир і споруджувати мости – ось орієнтири для подорожі, до якої хочу запросити усі країни.

Неможливо будувати мости між людьми, забуваючи про Бога. Але дійсним є і протилежне ствердження: неможливо встановити справжній зв’язок з Богом, ігноруючи ближніх. Тому необхідно посилювати діалог між різними релігіями, особливо я маю на увазі діалог з ісламом. 

Коли лідери різних секторів просять у мене поради, моя відповідь завжди: діалог, діалог, діалог. Сьогодні або робиться ставка на діалог, на культуру зустрічі, або ми всі програємо.

Я завжди просив людей «молитись за мене». Я відчуваю, що маю багато слабкостей і проблем, я також грішна людина. Це прохання виходить зсередини.

Я взяв з собою [у подорож у Ріо-де-Жанейро] свій портфель тому, що я завжди так роблю. Що у ньому? Моя бритва, часослов, щоденник і книжка для читання. Книжка про Св. Терезу з Лізьє, до якої я дуже прихильний. Мати свій портфель – це нормально, ми маємо бути нормальними, мусимо звикати до того, щоб бути нормальними, і я дуже здивований, що світ настільки зацікавився моєю сумкою. В будь-якому випадку, атомної бомби в ній немає…

Pope Francis steps off a plane after returning from his trip to Brazil at Ciampino airport

Мені подобаються люди, які кажуть мені, коли не погоджуються зі мною в чомусь. Саме такі люди є справді вірними.

Праця єпископа прекрасна: він має завдання провадити вірних, бути серед них і за ними. Як єпископ Буенос-Айреса, я був щасливий. Я також щасливий, що тепер я – Папа. Коли Господь ставить тебе кудись і ти погоджуєшся робити те, що Він тебе просить, то почуваєшся щасливим.

Я не хотів броньованого автомобіля, бо не треба захищати єпископа від його народу. Я надаю перевагу безумству цієї близькості. Так добре для всіх.

Я був здивований, скільки добрих людей живе у Ватикані.

Papa Francesco è arrivato in Brasile

Я хочу, щоб Церква вийшла на вулиці, я хочу, щоб ми протистояли усьому світському, усьому статичному, усьому комфортному, усьому, що пов’язане із клерикалізмом, усьому, що може змушувати нас замкнутися у самих собі.

Церква без жінок схожа на Колегію Апостолів без Марії. Роль жінок віддзеркалює роль Діви Марії. А Діва Марія є найважливішою серед апостолів. Жінки у Церкві важливіші, ніж єпископи і священики.

Ніколи не будьте сумними: християнин не може бути таким! Ніколи не піддавайтеся смутку! Джерело нашої радості зовсім не у володінні чимось, вона народжується від того, що ми зустріли Особу – Ісуса, Який перебуває серед нас; вона народжується від того, що ми знаємо: з Ним ми ніколи не самотні.

Ісус дарує нам щось набагато більше, ніж чемпіонат світу з футболу!

Не розбавляйте свою віру. Ми розбавляємо фруктові соки – апельсиновий, яблучний чи банановий – але прошу вас, не пийте розбавлену форму віри. Віра є повна і цілісна, її не можна розбавляти.

Messa inaugurale del pontificato Сьогодні дехто каже, що шлюб вийшов із моди; що не варто брати на себе пожиттєві зобов’язання, приймати остаточне рішення «назавжди», бо ми не знаємо, що буде завтра. Однак я прошу вас бути революціонерами, плисти проти течії; так, я прошу вас бунтувати проти цієї культури, яка сприймає все за тимчасове та врешті-решт вважає, що ви нездатні до відповідальності, нездатні на справжню любов.

Якщо ви хочете знати, що вам дійсно треба робити, прочитайте Матея, 25 главу, що є стандартом, по якому нас будуть судити.

Папа любить усіх, багатих і бідних, але Папа зобов’язаний в ім’я Христа нагадувати багатим, що повинні допомагати бідним, поважати їх і допомагати. Папа закликає до безкорисної солідарності та повернення до етики на благо людини у фінансовій та економічній реальностях

Хто має в серці бідних, має в серці також і ринок.

Коли ми щедро приймаємо когось і розділяємо з ним трохи їжі, місце в нашому будинку, наш час, ми не тільки не бідніємо від цього, але стаємо багатшими.

Papa Francesco, udienza generale del mercoledi

Якщо суспільство організовано так, що деякі позбавлені можливості працювати, це означає, що суспільство несправедливе.

Насильство можна перемогти тільки виходячи зі зміни людського серця.

Турбота, опіка вимагає доброти, вимагає жити з ніжністю. Ми не повинні боятися доброти і ніжності.

Як це прекрасно – молитися.

Такий стиль Бога: Він терплячий, на відміну від нас, часто бажаючих всього і відразу, в тому числі і у відносинах з іншими людьми. Бог терплячий з нами, тому що Він нас любить, а той, хто любить – той розуміє, сподівається, дає впевненість, не залишає, не руйнує мости, вміє прощати.

Нарікати – це погана річ, не тільки тоді, коли ми нарікаємо на інших, але також і коли інші нарікають на нас. Тоді все видається нам гірким.

Ідеологи фальсифікують Євангеліє. Будь-яка ідеологічна інтерпретація, незалежно з якого боку виходить, є фальсифікацією Євангелія. А ці ідеологи – ми спостерігали це в історії Церкви – стають зрештою інтелектуалами без таланту, моралістами без добра.

Коли не сповідується віра в Ісуса Христа, тоді сповідується світськість диявола.

Бути смиренним не означає йти по вулиці з опущеними вниз очима.

papa_francesco

Віра і насильство несумісні! А ось віра і сила йдуть поруч! Християнин не насильницький, а міцний. А якою міццю? Міццю смирення. Силою смирення й любові.

Опубліковано у записник | Теґи: , , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

2 Responses to Правила життя Папи Франциска

  1. mamache коментує:

    прекрасне про Папу і від Папи, від самого Його серця. дякую.

    а оце найкраще: не треба захищати єпископа від його народу. Я надаю перевагу безумству цієї близькості.

    Кидаю у Твіттер з посиланням на Ваш блог.

    • makarolya коментує:

      так, мені теж дуже подобається про це безумство!
      і взагалі – коли погіршується настрій, читаю новини про Папу – і все стає на свої місця 🙂

Залишити відповідь

